Thursday, November 12, 2009

Akhirnya ... aku mengarang semula

Agak nya dah lama aku tak mengarang blog aku ni . Kekadang teringin tetapi sekejap aja menaip aku rasa jenuh , mungkin mood aku sepanjang Oktober dan November ni tak menentu , tak pulak banyak buat keja  ... Agaknya Man United kalah kepada seteru2 utamanya lah kot .

Sekarang aku ada hobi baru , muat turun TV series .. rasanya tak lama lagi penuh lah Pc aku ni dengan ceta TV yang terkini , hampir tiap hari aku muat turun benda ni maklumlah FREE ... jangan di buang duit ke CD cetak rompak , download saja ... Antara yang aku sempat download Leverage , Supernatural , Hustle dan Fringe , so kalau mana2 yang pernah menonton ceta2 tu tahulah selera@genre mana yang menjadi minat aku , Sorry , aku tak layan telenovela Filipina , Indonesia apatah lagi Amerika Latin !

Jadi malam ni pukul 10 semifinal ke 2 AJL , congakan aku last week ada yang betul ada yang tidak ... jadi sama2 lah kita lihat sapa yang maraaaaa ...

No comments:

Post a Comment