Friday, August 6, 2010

Dah 4 bulan aku tak update blog , rasanya mcm tak nak teruskan lagi atau nak close aja acc ni . Aku sendat dengan pelbagai benda luaran yang buat aku rasa tak da mood nak mengarang , banyak masa aku buang untuk melawat Facebook serta baca paper online , lepas tu aku lebih rela nak biarkan mata aku lelap . Maybe untuk release sekejap minda  . Tidur saja dapat buat aku melupakan segala hal-hal duniawi buat sementara . Aku sekarang sedang sibuk belek paper bahagian Vacancy , manalah tahu ada kerja yang lebih sesuai @ ataupun dapat offer gaji lebih sikit , boleh juga aku cuba .. Dengan masa ini Petrol dan Gula pun dah naik harga aku rasa aku patut venture sesuatu yang diluar comfort zone aku untuk dapat income lebih , kalau lah kerja jual mapiau ( result 4d ) itu suatu yang halal , itu pun mungkin dalam planning aku untuk" WHAT SHUD I DO " list hehehe ,
Memandangkan minggu hadapan dah start Bulan Ramadhan , aku ucapkan Selamat Berpuasa dan Menyambut Hari Raya .. Sebab aku sendiri pun tak tahu bila kan nak update blog ni lagi .. Tahun depan kot ;) . Wassalam  

No comments:

Post a Comment