Wednesday, July 29, 2009

Aku suka Manchester United .



Aku dari umur 13 tahun dah mengikuti aksi mereka
Aku minat giler ngan Eric Cantona , nombor 7 berbahaya
Aku tiru aksi angkat kolar kalau tengah main bola
Aku suka tengok aksinya menerajang
manusia bukan bola
Aku hanya boleh kata dia ini memang gila
Aku juga tak nafikan dia ini lagenda ...





Aku suka David Beckham , Ryan Giggs dan Paul Scholes
Aku anggap diorang "The Golden Generation"
Aku paling suka gaya penampilan mereka
di padang dan media
Aku pasti hantaran bola mereka tepat ke sasaran nya

Aku bangga mereka dah bawa 11 takhta liga
Aku pasti Shearer akan cemburu pada koleksi mereka ...





Aku bangga dengan Cristiano Ronaldo , pemain Terbaik Dunia
Aku asyik dengan partnership Rooney dan Berba
Aku tahu tiada yang sehebat Ferdinand mengawal bola
Aku yakin dengan keberanian Nemanja
Aku pasti Fergie akan tetap menjadi yang terbaik selamanya ..

GLORY GLORY MAN UNITED !



1 comment:

  1. man u ruleeezzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!! GLORY GLORY MAN UTD!!!!!!! THE BEST TEAM IN THE WORLD!!!!!!

    ReplyDelete