Wednesday, July 8, 2009

Tale of two Michael's


Percayakah tidak yang bila saja aku create blog nih tetiba pemikiran aku jadi kosong , tak tahu nak berkongsi tentang apa ,Filem?,Muzik?@
Sukan?(Satu topik yang boleh buat seorang lelaki dudok hingga 3-4 cawan kopi) hehehe .

Ok lah .... since baru semalam memorial King Of POP , Michael Jackson (Jacko , your great man ) aku sempat bukak channel tv dan tengok selebriti2 dunia buat ucapan takziah kat allahyarham@mendiang whatever Jacko ni ...

Kekadang aku terpikir , kalau diorang sebegitu "rapat" kenapa semasa hidupnya Jacko melarikan diri sampai ke negara arab ... Aku tak kisah lah asalkan aku dapat terus melayan lagu2 hebat nya ... Thriller , Smooth criminal , Beat It , Billie jean . Sesungguhnya Jacko adalah antara orang Kulit Hitam pertama yang berjaya di industri hiburan amerika hinggakan boleh dikatakan zaman 80an adalah totally zaman insan bernama Michael Jackson ... well Jacko ,
Rest In Peace ...

Hari ini Manchester United confirm dah 2nd signing , Gabriel Obartan .Funny thing is sampai sekarang aku asyik tersasul dia dgn Obama ( Mr Barrack Obama ). Kalau ikut dalam youtube macam ok la budak ni ...
Just wait and see lah kata omputeh , tetapi kita rugi sebab next week dia tak join datang ke malaysia , dapat jumpa Michael Owen (term seorang ahli sukan , kuda tua) pun ok lah ...Aku percaya , dia kalau tak pulih pun , hampir2 regain full fitness few weeks akan datang . Dia tak akan sepantas dulu ,tapi pengalaman lah sebab utama SAF
nak ambik dia rasanya .


Well , aku rasa mukaddimah aku cukup dah ... aku tak sure bila nak update tapi aku
pasti aku akan datang lagi !! aslkm ..

No comments:

Post a Comment