Wednesday, September 9, 2009

Faveret ku : Doc Marten




Maaf kalau aku ini bias , Tapi kalau ada orang kata Doc Marten kasut yang tidak berbaloi harga membelinya aku boleh kata pada orang itu ' SHUT YOUR FUCKING MOUTH UP ! ' . DM adalah satu-satunya kasut yang ada dalam koleksi aku yang paling tahan , puas memakai dan berbaloi dengan harganya . Walaupun aku hilang RM380.00 hanya untuk DM low-cut 4 lubang Army Soles ni di Pertama Kompleks KL aku cukup puas hati ... tempoh khidmat nya dengan aku lebih lama daripada tempoh aku bekerja dengan 4 kompeni , dan untuk beberapa tahun itu aku memakainya hari-hari hinggakn minit dan saat ini . Dan hingga hari ini aku pernah ada 3 Doc Mart , 10 Lubang , 4 Lubang (sekarang aku pakai) dan sebijik special edition yang aku trade in dengan kasut K-swiss (rare) .

No comments:

Post a Comment