Sunday, September 27, 2009

Baru ko tauk !

tengok sapa lebih tinggi .

Malam raya pertama aku tak kisah pasal celebration sangat tetapi aku lebih ghairah dengan manchester derby , YES M.U menang hahahahaa , City megah sangat lah sebab diorang dah belasah Arsenal , tapi itu team budak beb . M.U is the world champion .. Memang World . Yang paling best supporter M.U memang kelakar , setia dan berjaya menepis semua kempen mem"biru"kan daerah Manchester .. Tak percaya tengok apa diorang dah buat , aku respek lah ..

Biar bergelap satu komplek ,
M.U punya pasal takpa

Stretford End punya supporter memang best , Golden dream aku nak lepak dekat belakang gol ni dengan 25,000 supporter hard core M.U .


Mocking ni paling best ,
siap ada tunjuk achievement lagi .

Jangan makan hati City , memang padan muka you all !!!!

1 comment:

  1. m.u memang patut mng pok!!!! the best derby match ever!!!!!!!! sapa sakit jantong mlm ya kompom masok icu pok..hahaha.....mlm raya paling best penah ku rs!!! ujan2 jak aku n kroni2 ku gi keday mamak pok...the only keday mamak bukak time raya...jaoh pun berbaloi!!!! m.u ROCK!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete