Thursday, October 23, 2014

Kisah WO dan HI

Cerita ini adalah diadaptasikan dari kisaah benar dan bukan imaginasi semata mata ...

Alkisah nya bermula di negeri Isketambola , di mana ada 2 hamba Allah yang diberi nama WO dn HI . Mereka berdua bekerja di Lapangan Terbang Isketambola sebagai kerani trafik , atau namanya Traffic Clerk .  Sesungguh nya hamba Allah berdua ini adalah ibarat anak-anak kucing yang gemar bermain , walau kadang-kadang bergaduh tetapi gaduh itu maksudnya nak bermanja .
Harus diberitahu kisah ini diriwayatkan di ketika glamornya filem hindi dimana Shah Rukh Khan dan Salman Khan adalah hero2 pujaan dan Anupam Kher adalah penjahat bangsat yang amat lah dibenci .

Maka di suatu pagi ketika WO bertugas di kaunter standby , HIK mula membuat angkara .. Dilakar nya pada borang menunggu nama-nama hero hindi dengan harapan agar WO terkena ..

Carta menunggu IS3628

1- SRK
2- SALMAN KHAN
3- AAMIR KHAN
4- SANJAY DUTT
5- AMITABH BACHAN
6-
7-

Masa ditunggu HI akhirnya tiba ... Tiba masanya untuk memanggil penumpang pesawat tersebut , satu demi satu nama superstar hindi berkumandang di lapangan terbang . Penumpang lain mula menoleh ke sana sini mencari bayang superstar hindi pujaan mereka . Suasana kecoh seketika . Akibatnya HI berasa sedikit bersalah tetapi dalam hati nya merasa puasss .....

RUPA RUPANYA SI WO LANGSUNG TIDAK KENAL WALAU SEORANG PUN SUPERSTAR HINDI DI DALAM CARTA .

1 comment: