Monday, October 27, 2014

Skala Rock

Di mana skala rock anda ? Ada dua situasi tentang skala rock ini .

1- Di ketika geng tengah bersantai di dalam load sheeter office ada seorang sahabat datang menyerbu .. Masuk jer terus melambai lambai menunjuk sekeping CD sambil berkata " Aku ada lagu rock tahap terbaik masa ini , album paling hot dan ngetop masa sekarang ! " . Lalu di putarkan CD di CPU office . Main jer lagu semua geng tadi tersenyum nakal sambil terus bergosip . Kenapa ? Sebab lagu paling Rock sahabat tadi ada lah lagu Firehouse , I Live My Live For You ...  Hehehee . Rock lah sangat .

2. Kawan baik aku , mengaku seorang yang sangat metal , Punk , Hardcore , Black Metal lah sangat tetapi berulang kali melayan lagu Firman Rindu Serindu-rindunya . Sekali lagi Rock lah sangat ...

Jadi dimana skala Rock dalam hidup aku ? Aku bukan lah mat rock wannabe , aku biasa-biasa saja . Just kalau diajak lawan karaoke just name it , gerenti boleh nyanyi punya ..

No comments:

Post a Comment