Monday, August 3, 2009

Travis Pastrana , MR.199 ..



Aku ada ceta pasal aku minat brader yang bernama Travis Pastrana
ini .Di sini aku rasa baik aku perkenalkan sapa dia Encik
Pastrana ini melalui biodata yang aku copy paste dari Wikipedia
nih .

Peribadi
Nama penuh : Travis Alan Pastrana
Nick name : TP, Wonderboy, MR 199
Tarikh lahir : October 8, 1983 (1983-10-08)
Asal : Annapolis ,

Sukan Diceburi
Rally, Motocross, Supercross, Freestyle Motocross, Base Jumping
X Games, RedBull X Fighters, Dew Tour, Rally America

Penaja
Suzuki, RedBull North America, KICKER Audio, Smith Optics,
Thor Motocross, Activision, Alpine Stars, Nixon, Ogio, DC Shoes,
Michelin, Parts Unlimited

Jumlah Pingat / Kemenangan
Freestyle MotoX Gold (6) and Silver Medalist, MotoX Best Trick Gold,
Silver and Bronze Medalist, Rally Racing Gold (2) and Silver Medalist.




Pastrana juga pelopor kepada beberapa trick moto-X
antara nya Double Back Flip yang sehingga kini hanya
dia seorang yang berjaya mendarat dengan selamat .
Dia juga dikenali sebagai satu satu nya peserta yang berjaya
mendapat 4 pingat emas dalam 4 acara berbeza dalam satu
kejohanan X-Games hingga kan dia dianggap living legend
sehingga kini .

No comments:

Post a Comment