Tuesday, August 18, 2009

Hyundai i30 .

FRONT VIEW

Hari ini kita receive model Hyundai baru , Model pengganti Matrix
katanya . Namanya Hyundai i30 , agak ber citarasakan sporty
, maklumlah targetnya remaja yang kaya raya . Kereta
hatchback ini dikeluarkan di pasaran duniaawal 2009
dan baru diperkenalkan di Malaysia oleh Hyundai
Sime Darby , agen tunggal Hyundai di negara ini .

REAR VIEW

Model ni 1600 cc , ada dalam gear automatik , manual ... Ada jugak
versi 2000 cc . Rim ada multiple choices , makin besar cc makin
besar lah rim yang Hyundai offer . Selain itu ada beberapa features
lain antaranya ESP ( Electric Stability Program) , ABS dengan EBD dan
yang best 300,000km @ 5 tahun Warranti .Pendapat peribadi aku ,
BOLEHLAH .. kerana harganyayang agak di luar kemampuan aku
hahahha , lain lah kalau aku pilot kapalterbang atau kapal selam ..



SIDE VIEW
FYI aku create post ni hanya untuk suka suka saja so any further
inquiry sila silalah ke pengedar Hyundai yang berdekatan . Bukan nya
aku salesman pun nak kasi info lebih lebih hahaha .. aku tolong
promote untuk company tempat aku keja ajer .

No comments:

Post a Comment