Friday, August 28, 2009

Jersey Real Madrid pelbagai bahasa ... Versi Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo

Nama Cristiano Ronaldo dilakarkan dalam bahasa inggeris , Cina , Arab dan Jepun . Aku tak pernah tengojk jersey bola arab tapi aku pasti ini strategi marketing yang melampau daripada Real MAdrid hehehee , nak cover hutang yang mencecah 800 juta lah ni kan .

Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo

Strategi ini aku rasa berjaya menarik perhatian peminat Cristiano Ronaldo even aku sendiri tertarik dengan jersey versi arab . Nampak classy , tetapi memandangkan aku dah anti Real Madrid season ni cukuplah aku sekadar melihat gambar ... Nak mendapatkan jersey ini boleh blah laaaaa ...

1 comment:

  1. aku rs mcm mok lah pok jerc real kali tok.....hehehe......kacak juak ya pok....aaahh...ku sik duli lah.....tu lah pasal!!!!! hahaha

    ReplyDelete