Friday, August 7, 2009

Welcome to Klinik Yee

Agak lama aku tak jejak kaki lagi ke klinik ini . Dulu
biasa lah sebab Klinik Panel company lama aku .
Benda free maaa ...

Semalam aku sempat diajak oleh memberku Zul pegi ke klinik
pasal nak ambik Medical Chit (MC) . Pagi
punya masalah malam
baru nak ambik .. Jadi dalam
pukol 8.30pm baru lah Zul buat
pendaftaran .




Cashier tengah busy , dia lah cashier , dia lah tukang
beri ubat , dia lah yang buat rekod .




Zul tengah khusyuk tengok info Pasal H1N1
takut ada simptom hehehe

Sambil lepak2 tunggu giliran kita sempat sembang-sembang
tentang movie , kawan2 sambil mengumpat insan-insan
yang
tidak berdosa pada kami berdua , pasallah dengan
orang ...
lumrah manusia rajin mengumpat .
Aku ingatkan yang proses
ini tak lah lama sangat dan
aku terkejut bila dapat tahu ,
abis-abis dah dekat jam
10.00pm



Yang lain aku paham lah tapi pasal yang
driving license
ni aku kureng sikit



Paling banyak orang takut . Result urine test
hahaa


Aku respek lah dekat Dr Pang , kau seorang yang
dedikasi hinggakan menurut Zul , tiada pekerjanya

yang tahan berkhidmat di klinik ini kerana tempoh
erjanya
yang agak EXTREME .. 8.00am till 10pm
everyday .

No comments:

Post a Comment