Sunday, August 9, 2009

Zul punya faveret , baekkk punya .


NASI LALAPAN MENGIKUT CITARASA SAMADA HENDAK BERMENUKAN AYAM @ PELBAGAI JENIS IKAN


Aku asyik ceta pasal Nasi Lalapan , makanan
asal Jawa yang Zul member aku minat gila ..
Sini aku pinjam gambar dari Google untuk
kasi tunjuk macam mana rupa menu nasi
ini ...



Kalau dah lapar jangan kan ayam , tulang-tulang sekali
pun kena ratah ... Makan Nasi Lalapan ini memang
menihatkan tapi perut kena tahan pedas , sebab dah
asal lidah orang jawa memang suka masakan pedas .
Spot faveret kalau di Miri antaranya di Restoran Muara
, Warisan dan tempat kesukaan aku ngan Zul , Restoran
Cahaya Taufik . Aku rasa dengan promosi sebegini
melayakkan aku dan Zul makan free ... macamana Tauke ,
ada setuju kah ?






** P. S - Bah Zul bila lagik nak on Lalapan tok , pekena
dengan Air soya bean botol tok ngam gilak ...














No comments:

Post a Comment