Wednesday, August 19, 2009

Aku dan sesuatu ...

Aku just dapat idea apa nak ku tulis sekarang ,
baik aku ceta pasal workstation aku sekarang . Dimana
aku mencari rejeki . Inilah PC opis aku , tempat aku
mengarang blog ini sekarang . Very the old school
sebab monitor besar macam Gajah . Tak main lah
flat screen , aku rasa macam tu lah lebih kurang
pendapat bos aku hahaha .


CPU yang popular di opis aku kerana lagging , penuh dengan fail
MP3 lagu-lagu popular masakini dan juga lagu Spring hahaha , wasial
eh , aku xda simpan lagu Spring ye .. Lagging sebab RAM CPU
aku begitu low grade , tidak sesuai untuk zaman IT ini .



Telepon yang selalu terima panggilan melibatkan masalah

customer aku , letih aku melayan sampai tercabut tali kabel ,
Bos tengoklah pekerja kau yang berdedikasi nih ... Supply lah
telefon baru ...


Part ni takdak kena mengena , ini bateri kereta waranti
hahahaa .. ini lah kerja aku , tolong atur warranti sparepart
kereta . Jadi boss , kalau u terbaca blog i ni paham-pahamlah
KULI YOU MAU PC BARU , BARU DAPAT KEJA !


3 comments:

  1. oh tedah...jaik ati i diat pok eehh....mun i ada duit byk dpt i merik u flat skrin pun pc, tipon mahal2....sabar jak lah pok!!!

    ReplyDelete
  2. adohaii..~ tergelak aku tgk monitor kau nih. pesyen lama ni.. wayar tepon pon tercabut.. :P

    **sebelum tu..salam blogger.. aku new follower disini.. ^.~

    ReplyDelete
  3. ahhaha , ,tu lah pasal bro . aku dah lama nak mogok sebab bos aku tu tak reti bahasa , tak pernah paham masalah pekerja hahaha

    ReplyDelete