Wednesday, August 26, 2009

Channel " Siti " , naik lah bil Astro aku ...


Agak lama aku tak update blog aku nih , otak jadi
tepu , kerja makin banyak dan aku jadi boring untuk
menulis buat seketika , jadi bulan posa ini aku banyak
menghabiskan masa aku menonton TV ..

Dal
am seminggu aku rasa malam hari Rabu ajer yang
paling best kalau diikut kan rancangan2 yang disiarkan .
Perlu aku inform yang aku subscribe macam-macam
pakej Astro , jadi pilihan aku tak terhad , hari Rabu hari
yang aku tunggu-tunggu , sebab nya dalam hidup aku yang
sukakan rancangan TV tertentu aku dapat buat satu jadual
rancangan TV yang menarik dalam seminggu mengikut
citarasa aku .



  • Isnin - Ninja Warrior , NCIS , Premier league highlight
  • Selasa - Chuck , WWE
  • Rabu - Goals , Numbers , CSI ,CSI dan CSI lagi ,WWE TV3 , Doing Davinci
  • Khamis - Breaking the magician code , Mythbusters ,
  • Jumaat - Ntah hapa-hapa takdak syok punya ceta
  • Sabtu - kalau M.U takdak game pun ntah hapa-hapa punya ceta
  • Ahad - Pun kalau M.U takdak main then movie tak best baik aku tido


So sekarang aku rasa korang tahu kenapa aku suka
malam rabu . Then semalam aku sempat tengok GalaTV
Siti Nurhaliza akan ada channel dia sendiri , tapi bermula
pada 30hb sampai 31 hb di Astro .. marketing baek punya
tu woooi . Apa lagi promosi habis-habisan lah kak CT ngan
Astro . Aku rasa confirm bil Astro akan mencanak naik macam
RM12 lebih yang aku terpaksa bayar ekstra sebab nak tengok
bola .. Alasan sebab kos penyiaran mahal , Woi dah lah AF
ko makan duit customer bil pun nak kena naik jugak lah ..
Nasib lah aku takdak parabola ...

No comments:

Post a Comment