Wednesday, August 19, 2009

Petang yang indah .. Sempena Ramadhan ..



Highway ke Batu 1 - Kuala Baram



Aku pernah berangan jadi photographer ,
tapi bila dengar ongkos nya terbantut
minatku heheheheee



Indahnya petang sebelum matahari terbenam



Syukur ke hadrat Allah

Sekian lama aku simpan gambar-gambar suasana petang
sepanjang jalan ku pulang kerja , baru hari ini aku sedar
yang aku belum postkan dalam blog aku , walaupun memang
diakui niat asal aku nak posting kan benda ni awal2 . Jadi
sempena kedatangan bulan mulia , Bulan Ramadhan , aku
selitkan gambar kebesaran ciptaan Allah sebagai ilham
untuk meneruskan kehidupan .

"Daripada Anas (r.a), Katanya: Bersabda Nabi (s.a.w) : Tiada daripada seorang hamba apabila melihat ia sehari bulan Ramadan lantas dia memuji Allah ( kerana kedatangan bulan rahmat dengan kelebihan dan keistimewaanya) kemudian dibacanya Al-Fatihah tujuh kali, melainkan diafiatkan Allah daripada sakit matanya pada bulan ini."

( SORRY KALAU TAK CLEAR , PIXEL CAMERA KU HANYA 1.3MP )

2 comments: